Golden Rose – Color Expert #10 & Jolly Jewels #104

Danas ću vam pokazati dva laka koje sam dobila od drugarice da probam, čisto da vidim kako mi se čine ove dve linije Golden Rose lakova. I moram odmah da kažem da sam prijatno iznenađena. 🙂

Golden Rose Color Expert #10 je jedan od nude lakove iz ove kolekcije. Ima ih nekoliko, sa različitim podtonovima, a ovaj je sa dosta roze/lila/mauve i malo sivog podtona. Jako zanimljiva kombinacija boja, s tim da nisam baš sigurna kako ide uz moj ten. Na suncu lepo izgleda i generalno dnevnom svetlu, dolaze do izražaja rozikasti i lila tonovi i ne “umrtvi” ruke, dok u zatvorenoj prostoriji zna da povuče malo na sivkasto, ali i to u zavisnosti od osvetljenja. Mislim da je prilično jedinstvena boja i interesantna varijanta nude laka.

Golden-Rose---Color-Expert-10

 

Što se tiče kvaliteta laka, jako sam zadovoljna. Formula je odlična, može da prođe i kao jednoslojac na kratkim noktima, a mazanje olakšava i široka četkica koja je stvarno dobra i lepo oblikovana.

 

Golden-Rose---Color-Expert-10c

Golden-Rose---Color-Expert-10d

 

Golden Rose Jolly Jewels #104 su roze šljokice. Boja je jako lepa, toplija roze boja koja vuče na rose gold nijanse. Dosta podseća na China Glaze Material Girl, tako da ako volite glitter a tražite jeftiniju varijantu, obratite pažnju na ovaj lak. 🙂 Šljokice su u dve veličine, sitne okrugle i krupnije šestougaone.

 

Golden-Rose---Color-Expert-10-+-JJ-104

Golden-Rose---Color-Expert-10-+-JJ-104a

Na slikama imam dva sloja laka i Essence BTGN top sealer.

Da li vam se dopadaju lakovi iz ove dve kolekcije? Koje biste izdvojile? 🙂

Hvala što me pratite. 🙂 :*