Flormar – Nail Enamel – 379

Današnji post je za sve ljubitelje jelly lakova. 🙂 Ja ih lično volim jer se lepo mažu, staklasti su, ali mi smeta kad su baš jako vodeni i kad treba mnogo slojeva za puniju boju, što nije slučaj sa ovim lakom.

Flormar 379 je malinasto crveni jelly lak. Boja je prilično klasična, crvena sa pink tonom. Možda već imate neku sličnu nijansu u kolekciji, ali ako hoćete lak koji se odlično maže, ima lep sjaj i izgleda staklasto na noktima, ja vam preporučujem ovaj. 🙂 Podseća na Gosh – Pink Red, samo što je bolje pigmentovan od njega, ali nijansa je vrlo slična.

 

Flormar-379

Flormar-379a

 

Samo obratite pažnju da su vam je lak skoro suv pre mazanja sledećeg sloja, kako biste izbegli mehuriće, u slučaju da ne korstite top coat-ove. Meni su se pojavili na dva nokta gde sam slučajno malo deblje namazala, ali je tc sve to izravnao. Na noktima imam dva sloja laka i Essence BTGN top sealer. Možda bi neko namazao i treći, ali mislim da nema potrebe, jer se uživo još manje vidi linija nokta. Prve tri slike su na direktnom suncu, a poslednja u hladu na dnevnom svetlu.

 

Flormar-379b

Flormar-379d

 

Da li volite jelly lakove i koji su vam omiljeni?

Hvala što me pratite. 🙂

 

 

 

