Essie – Urban Jungle

 

Sigurno zvuči smešno, ali mislim da je od svih boja najteže naći odgovarajući nude lak, bar za moj ten. 🙂 Ili su providnjikavi, ili su mi tamni, ili idu previše na roze, ili na braon i žućkasto pa mi “umrtve” ruke… Uglavnom, veliki problem. 😀 Ali, izgleda da sam konačno našla nešto približno tom idealnom nude laku. 🙂

Urban Jungle je jako svetao nude lak. Na suncu je skoro beo, ali se ipak vidi da je bež, i nema gore pomenute podtonove. Formula je super, dva sloja potpuno pokriju nokat. Takođe, olakšavajuća okolnost je i što je četkica široka pa ne pravi brazde pri mazanju. Možda bih volela da je malo tamniji, ali je i ovako jako lep lak i mislim da mi dobro ide uz ten. Deluje uredno i elegantno na noktima. 🙂

 

Essie-Urban-Jungle

Essie-Urban-Jungle1

Essie-Urban-Jungle2

 

Essie lakove možete kupiti u Lilly i DM drogerijama, kao i na sajtu beautyshop.rs. S obzirom da je Urban Jungle deo limitirane letnje kolekcije, možete i da sačekate sniženje, pošto obično onda LE lakovi budu na popustu od 50%. 🙂

 

Essie-Urban-Jungle3

Essie-Urban-Jungle4

 

Na slikama imam dva sloja laka i preko Essence BTGN top sealer. Prvi tri slike su uslikane na direktnom suncu, a poslednje dve u hladu na dnevnom svetlu.

 

Da li vam se dopada? Koji je vas omiljeni nude lak? 🙂

Hvala što ste svratili. 🙂

 

 

