Gosh – Deep Pink Red

Kao što verovatno znate, Gosh kozmetika je već neko vreme prisutna na našem tržištu, može da se poruči preko sajta shop.gosh.rs, a mislim da postoji i nekoliko maloprodajnih objekata. Međutim, u ponudi imaju samo standardnu liniju lakova, tako da Oh My Gosh lakove za sada možete kupiti samo u Crnoj Gori i Makedoniji (koliko je meni poznato), gde su i cene dosta pristupačnije, pa ako budete u prilici potražite ih tamo. 🙂

Deep Pink Red je tamniji pink (fuksija) šimerasti lak. Šimer je uglavnom srebrni, ali ima i pink čestica. Verovatno nije boja koju bih odmah izabrala za sebe, ali sam se iznenadila koliko lepo i nekako elegantno stoji. Nosila sam ga tri-četiri dana i za to vreme skoro da se uopšte nije oštetio.

 

Gosh---Deep-Pink-Red

Gosh---Deep-Pink-Red1

Gosh---Deep-Pink-Red2

 

Formula je odlična! Potreban je jedan sloj da sasvim pokrije nokat, i stvarno nema potrebe za drugim, ali sam ja ipak namazala dva tanka, jer imam utisak da mi tako lakovi duže traju. Preko nisam mazala top coat.

 

Gosh---Deep-Pink-Red3

Gosh---Deep-Pink-Red4

Gosh---Deep-Pink-Red5

 

Poslednje dve slike su slikane u hladu, a ostale na direktnom suncu.

 

Gosh---Deep-Pink-Red6

Gosh---Deep-Pink-Red7

 

Da li ste probali Gosh lakove? Kako vam se ovaj dopada? 🙂

Hvala što me pratite.. 🙂