Catrice – ApHolo 7

 

U Beogradu je opet lepo vreme, pa sam rešila da ga iskoristim i još malo da nosim holo na noktima. U prošlom postu sam već spomenula Catrice ApHolo 7 kao jedan od lakova koje sam najradije mazala u poslednje vreme, pa mislim da je vreme da ga bolje upoznate. 🙂

 

Catrice---ApHolo7

 

ApHolo 7 je svetlo plavi holo lak. Na suncu i veštačkom svetlu holo efekat baš dolazi do izražaja i stvara “dugu” na noktima, dok je u hladu lak smireniji i izgleda plavo-srebrno.

 

Catrice---ApHolo7a

Catrice---ApHolo7b

 

Formula je odlična, dva sloja su dovoljna da pokriju nokat (može i jedan deblji) i normalno se maže preko baze. Top coat nisam mazala preko, jer mi se čini da malo umanji holo efekat, ali nije neka drastična razlika.

 

Catrice---ApHolo7c

Catrice---ApHolo7e

 

Nažalost, u pitanju je lak iz limitirane Holomania (Luxury Lacquers) kolekcije iz marta ove godine, tako da ga je malo teže pronaći, ali ako ne u inostranstvu onda pokušajte da ga nađete na sajtovima kao što su limundo, mojekrpice i sl, odakle je i moj primerak. 🙂

 

Catrice---ApHolo7f

Catrice---ApHolo7g

 

Sve slike su na direktnom suncu, osim poslednje dve (prirodno svetlo, hlad).

 

Catrice---ApHolo7i

Catrice---ApHolo7j

 

Da li volite holo lakove? Koji su vam omiljeni? 🙂

Hvala što svraćate.. 🙂

 

 

 

