Omiljeni lakovi ovog leta

 

Pošto nam se leto polako bliži kraju, a najavili su lepo miholjsko, mislila sam da bi bilo dobro da napišem post o mojim omiljenim lakovima ovog leta. 🙂 Kao što ste verovatno primetili, leti volim da nosim otvorenije boje, veselije, pastelne, ali se nađe i po neki tamniji lak. 🙂

 

Omiljeni-letnji4

 

 

U poslednje vreme sam uglavnom vrtela jedne iste, tako da su neki novi već solidno potrošeni, iako se sad to ne vidi, jer sam ih sve promuckala zbog lepših slika. 😀  Pa da počnemo…

 

Omiljeni-letnji3

 

China Glaze Petal to the Metal – o njemu sam pisala ovde, i to je pravi letnji koralno-roze lak sa blažim neon efektom. Dosta sam ga mazala kao što sam i pretpostavila da će biti, tako da se kupovina stvarno isplatila. 🙂

China Glaze Too Yacht to Handle sam dobila na poklon od drage Šmi, i mislim da je dovoljno reći da ako bih imala jedan mint lak da bi to bez ikakvog dvoumljenja bio ovaj. 🙂 Padam u iskušenje da sve ostale podelim. 😀 Boja je prelepa, intenzivna i savršena za leto. 🙂

China Glaze Igniting Love – crvena sa narandžastim podtonom i ovog leta je bila jedna od omiljenih boja. 🙂 Klik za post o ovom laku.

 

Omiljeni-letnji1

 

Depend 041 – iako možda ima lepših plavih za leto, pastelnih i sl, jedan od mojih favorita je upravo ovaj lak. Na suncu se tako lepo presijava da uvek pomislim da treba češće da ga mažem. 😀 Link za post o njemu.

L’Oréal Flashing Lilac je moje otkriće godine. 😀 Skoro mi se neka, za mene “nova”, boja nije ovoliko dopala. Detaljnije utiske možete ovde procitati. 🙂

Golden Rose Rich Color 17 je savšen koralno crveni lak! Ima malo roze i narandžaste u sebi tek da vuče na koralno, intenzivan je i meni omiljeni za pedikir, iako ga volim i na rukama. Link za post.

Essie Romper Room – samo ću reći da sam konačno našla savršen pastelni roze lak! Uskoro ću detaljnije pisati o njemu. I nadam se da još uvek može negde da se nađe, jer je stvarno šteta propustiti ovaj lak. 🙂

 

Omiljeni-letnji2

 

OPI Where did Suzi’s Man-go je takođe jedan od lakova koje sam dobila od Šmi (kao i sledeći lak 😀 ❤ ) i u pitanju je savršena kajsijasta nijansa, jako popularna ove sezone, što me ni ne čudi jer divno izgleda uz letnje kombinacije. Više o laku možete pročitati na njenom blogu.

OPI Kiss me I’m Brazilian je skroz čudna boja za mene, ali iz nekog razloga me je oduševila i baš sam je rado nosila. 🙂 Klik na Šmizlin post.

Bourjois Blue No Blues, interno nazvan “bazen” 😀 Moj omiljeni svetlo plavi lak. I za njega važi da kad bih birala jedan plavi, ovo bi bio taj. Dopada sto nije previše svetao, formula je savršena, boja prilično jedinstvena i ovog leta je otišla skoro 1/3 laka, tako da se i ova kupovina više nego isplatila. 🙂 Ovde sam pisala o njemu.

Catrice ApHolo 7 je jedini pravi holo lak u mojoj kolekciji i stvarno je nešto posebno. Uskoro ću i za njega izbaciti post, pa ću ga detaljnije opisati. 🙂

 

I za kraj svi na okupu.. 🙂

 

Omiljeni-letnji

 

Da li vam se dopadaju? 🙂 Koje lakove najviše mažete ovog leta? 🙂

Hvala što me pratite.. 🙂

 

 

