L’Oréal – 828 Flashing Lilac

Sigurno ste već čuli da je radiant orchid proglašena za boju 2014. godine, pa sam i ja rešila da budem malo moderna 😀 , i da probam neku nijansu ove boje na noktima. 🙂 Ranije nisam kupovala slične lakove jer sam bila ubeđena da mi ne stoje ovakve nijanse, ali rekoh, ako nekad treba da ih probam onda je sada pravo vreme. 😀

Malo sam “guglala” lakove kojih ima kod nas, ali mi ništa posebno nije privuklo pažnju, jer sam htela neku jeftiniju varijantu, a da mi nijansa odgovara. Međutim, spazila sam u Lilly-ju na stalku sa sniženim proizvodima nekoliko L’Oréal  lakova iz prošlogodišnje Neon Pop! kolekcije i među njima i ovaj ljubičasti lak.

 

L'Oreal---Flashing-Lilac

L'Oreal---Flashing-Lilac1

 

Flashing Lilac je verzija radiant orchid boje, tj. ljubičasta nijansa da dosta pink tona, tako da nije hladna, i nije prigušena što je čini savršenom za proleće i leto. 🙂 Ne bih baš rekla da je neon, ali je svakako “živa” boja. Formula je više jelly nego krem, ali za moje kratke nokte je dovoljno dva sloja da ih potpuno pokrije, dok bi za duže nokte možda bio potreban i treći, ali s obzirom da se dosta brzo suši, ni to ne bi trebalo da bude problem. Zajedničko sa neoncima ima to što je polu mat kad se osuši, tako da sam ipak dodala preko i top coat, kako bi sjaj bio lepši.

L'Oreal---Flashing-Lilac2

L'Oreal---Flashing-Lilac3

 

Lak mi se stvarno dopada, lepo “osveži” ruke, lako se kombinuje sa drugim bojama i mislim da ću ga dosta mazati ovog proleća i leta. 🙂 Trenutno su lakovi iz ove kolekcije na sniženju i koštaju 225 din, pa ako vam se dopada ova boja, mislim da nije loša prilika da se proba. 🙂 Još neke varijante lakova na ovu temu, kao i ostale trend boje za ovu godinu, možete videti na Tijaninom blogu. 🙂

 

L'Oreal---Flashing-Lilac4

L'Oreal---Flashing-Lilac5

 

Poslednje dve slike su slikane na direktnom suncu, dok su prve četiri u hladu na prirodnom svetlu. Imam dva sloja laka i preko Essence BTGN top sealer.

 

Kako vam se dopada boja? Da li inače pratite trendove kada su u pitanju lakovi za nokte? 🙂

 

