Zoya – Roxy

Konačno i kod mene jedna Zoya! 😀 Dugo sam im odolevala (bojkotovala sam jer nemaju lak sa mojim imenom!! 😀 ), ali sam skoro naletela na jednu povoljnu ponudu, pa rekoh da probam. 🙂  Čula sam mnogo pozitivnih utisaka o ovim lakovima, a i ogroman plus im je što nemaju štetne sastojke ( 5 big free).

Roxy sam i ranije zapazila, delovala mi je interesantno, i bila sam u pravu. 🙂 Ovo je tamniji ciklama-crveni lak sa svetlijim pink-ciklama šljokicama. Čudno zvuči, ali stvarno je dobra kombinacija, jer šljokice uživo baš lepo dolaze do izražaja. Baza mu je jelly, ali sa dva sloja fino pokrije nokat. Jedino što nisam dovoljno sačekala između slojeva, pa mi je na dva nokta četkica malo povukla prvi sloj. Sledeći put ću dodati i treći, čisto da vidim kako izgleda kad ima više glitter-a, mada se meni i ovako dopada. 🙂

 

Zoya---Roxy

Zoya---Roxy1

 

Četkica nije široka, ali je lepo sečena pa je dosta precizna i stvarno se lak s njom lako maže. Preko sam dodala Essence BTGN top sealer, jer se lak suši malo hrapavo zbog šljokica, pa je lepše da se namaže nešto preko da sve to izravna. Jedan sloj top coat-a je dovoljan.

 

Zoya---Roxy2

Zoya---Roxy3

 

Kod nas se Zoya lakovi mogu kupiti u Ultra Sun-u, na dve lokaciju u Beogradu (Novi Beograd, Gandijeva 99v – preko puta Piramide, i na Vračaru u Čuburskoj ulici), a trenutna cena je 627 din za standardne, i 840 din za teksturisane Pixie Dust kolecije. Bočica sadrži 15 ml.

 

Zoya---Roxy4

Zoya---Roxy5

 

Sve slike su na direknom suncu, osim poslednje koja je slikana u hladu.

 

Da li volite Zoya lakove? Koje su vaši favoriti? 🙂

 

