China Glaze – Petal to the Metal

Nedavno je otvoren još jedan prodajni objekat Alexandar Cosmetics-a u Beogradu, blizu raskrsnice Južnog bulevara i Maksima Gorkog, i kako mi je ta lokacija usput morala sam da vidim kako izgleda i tom prilikom sam se počastila jednim lakom. Svetla su i u ovom lokalu prilično loša, lakovi imaju skroz desete boje u odnosu na dnevno svetlo, pa nisam ni bila načisto koji sam lak kupila dok nisam izašla, al’ se na sreću ispostavilo da je izbor bio dobar. 🙂

Petal to the Metal je lak iz nove City Flourish 2014 prolećne kolekcije. Cela kolekcija mi se mnogo dopada, ali već imam neke slične nijanse, pa je odluka pala na ovaj lak. Boja je nesto izmedju roze i koralne, u zavisnosti od svetla naginje više na jednu ili drugu stranu, i na granici je da bude neon. Taj neon efekat je najvidljiviji kad je oblačno ili u hladu i uopste nije napadan. Sama boja je vrlo vesela, prolećno-letnja i već sam ga dva puta mazala što nešto znači. 😀

 

China-Glaze---Petal-to-the-Metal7

 

China-Glaze---Petal-to-the-Metal8

Formula laka je malo gušća, ali nije problematičan za mazanje, sa dva sloja je boja ujednačena, i suši se polu mat. Lak je noćna mora za slikanje, pa sam probala malo da doradim slike kako bih vam ga što realnije predstavila, i nadam se da sam donekle uspela. Na suncu više vuče na breskvaste tonove, a u hladu na roze. Na slikama imam dva sloja laka i preko Essence BTGN top sealer.

China-Glaze---Petal-to-the-Metal

 

China-Glaze---Petal-to-the-Metal2

Ako tražite neki lepu boju za predstojeći period, da je jarka, a nije previše napadna kao standardni neon lakovi, pogledajte i ovaj lak, i uzmite u obzir da je nijansa malo drečavija na noktima nego u bočici.

*na suncu

China-Glaze---Petal-to-the-Metal5

Da li ste već nešto probale iz ove kolekcije? Kakvi su vam utisci? 🙂

Hvala što ste svratili. 🙂

 

