Bourjois – Blue No Blues

Nedavno su u Jasminu cene pojedinih nijansi Bourjois lakova pustili na 50% (sad su 400 din), i kako među njima nije bila Turquoise Block, koja mi je prva zapala za oko, ostale nisam posebno ni razmatrala. Međutim, malo me je kopkao Blue No Blues, jer takvu nijansu plave nemam u kolekciji, tako da sam ga ipak kupila na kraju. 🙂

Blue No Blues bih opisala kao “bazen” plavu boju. Ima malo tirkizne u sebi i dosta je jaka boja, u smislu da nije ni prašnjava, niti ima mnogo bele u sebi. Ono što je najviše prelomilo da kupim ovaj lak je što mi je drugarica rekla da ima dobru formulu i da je praktično jednoslojac na kratkim noktima, što nije tipično za ovakve nijanse.

 

Bourjois---Blue-No-Blues

 

Bourjois---Blue-No-Blues1

 

Bourjois---Blue-No-Blues2

 

Cena jeste možda malo veća za lak od 9ml, čak i ovako na popustu, ali s obzirom da je boja prilično unikatna i da ima odličnu formulu, mislim da opravdava cenu.

Ova akcija u Jasmin parfimerijama još uvek traje, samo je pitanje gde je kojih lakova ostalo, a sve snižene nijanse su izdvojene pored kase. Meni su zanimljive još i Green Fizz i Adora Blue, koji je u drugačijoj bočici.

 

Bourjois---Blue-No-Blues3

 

Bourjois---Blue-No-Blues5

 

Bourjois---Blue-No-Blues4

 

Za kraj poređenje sa još nekim svetlijim plavim lakovima iz moje kolekcije, kao i mini poređenje na noktima sa Sally Hansen – Barracuda.

 

Bourjois---Blue-No-Blues---poredjenje

 

Bourjois---Blue-No-Blues---poredjenje1

 

Na slikama imam dva sloja laka i preko Essence BTGN top sealer.

Nadam se da vam se dopada i da ćete potražiti svoj primerak. 🙂 Hvala što me pratite. :*

