Catrice – No Snow Petrol

Dosta dugo nisam pisala, jer nisam imala baš previše vremena u poslednje vreme, a i moram da priznam da sam se malo zasitila bloga. Ne znam da li je samo faza, videćemo, ali evo ipak sam iskoristila ovo zimsko sunce da vam pokažem jedan lak koji imam već neko vreme, a koji nikako nije stizao na red za slikanje. 🙂

No Snow Petrol je, kao što mu ime kaže, jedna varijanta pertolej ili teal boje, nešto između plave i zelene. Ima sitan plavi šimer, koji se u bočici tako lepo presijava, ali se na noktima skoro uopšte ne vidi. Samo daje malo drugačiji sjaj laku, nego što bi imao da je kremast. S te strane me malo razočao, jer sam ipak očekivala da je šimer malo vidljiviji. Formula laka je dobra, malčice je gušći, ali se lako maže zbog šire četkice, i super je pigmentovan, tako da može da prođe  kao jednoslojac.

 

Catrice---No-Snow-Petrol

 

Catrice---No-Snow-Petrol1

 

Ono što mene malo nervira kod ovakvih boja je što se jako teško slikaju, tj. moj fotoaparat ne može da uhvati realnu boju, tako da sam morala ovog puta da slikam sa telefonom, pa su slike malo lošijeg kvaliteta nego obično, ali je boja realna. 🙂 Nadam se da mi ne zamerate. 🙂

 

Catrice---No-Snow-Petrol2

 

Catrice---No-Snow-Petrol3

 

I za kraj da malo bolje vidite šimer, ali i boju koju hvata fotoaparat. 😀

 

Catrice---No-Snow-Petrol4

 

Ovaj lak je zvanično povučen iz prodaje, nema ga vise na sajtu Catrice-a, ali s obzirom da je bio u poslednjoj postavci koja je povučena, trebalo bi da još uvek može da se nađe u zemljama u okruženju (Crna Gora, BiH, Hrvatska).

Da li vi volite teal lakove? Imate li neki sličan? 🙂

 

Hvala što ste svratili.. :*

