Gosh – Pink Red

Već sam o ovim mini Gosh lakovima pisala kad sam predstavila Nude Champagne, a danas je došao red na Pink Red.

Pink Red je baš te boje kao što mu ime kaže, malinasta pink-crvena nijansa, i ima tipičnu jelly formulu. Mazala sam tri sloja laka i kao što vidite svejedno se malo providi nokat, mada se uživo to manje videlo nego na ovim slikama. Ono što je dobro je to što se dosta brzo suši pa ni tri sloja nisu problematična. Inače je formula odlična, jako se lepo maže i ima visok sjaj. Preko nisam stavljala top coat jer stvarno nije bilo potrebe. 🙂

 

Gosh---Pink-Red3

 

Gosh---Pink-Red4

 

Iako nisam neki ljubitelj jelly lakova, ovaj mi se mnogo dopada, jer mislim da je za leto savršen, izgleda nekako sveže i sočno na noktima i verujem da bi uz malo tamniji ten još lepše išao. 🙂

 

Gosh---Pink-Red

 

Gosh---Pink-Red2

 

Gosh---Pink-Red1

 

Kao što sam već napisala, na noktima imam tri sloja laka i nemam top coat. Slikano je na direktnom suncu, osim poslednje dve slike koje su slikane u hladu, i tu se taj visoki sjaj možda nabolje i vidi. 🙂

 

Gosh---Pink-Red5

 

Gosh---Pink-Red6

 

Ono što je novo vezano za Gosh lakove je to što od nedavno mogu i kod nas da se nabave preko njihovog sajta (gosh.rs), a pre neki dan su postavili svoj štand u TC Stadion na Voždovcu. Nažalost, mislim da ovih mini lakova nema, ali imaju u ponudi svoju standardnu kolekciju.

 

Hvala što me pratite.. 🙂

