Oriflame – Sugar Pink

Baš sam se obradovala što u Oriflame-u ponovo mogu da se lakovi iz Neo Chic kolekcije, pošto sam bila oduševljenja mint lakom o kojem sam ovde već pisala. Drugarica je ovog puta naručila i roze, i ljubazno mi ga prosledila da vam pokažem kakav je. 🙂

Sugar Pink je mlečni svetlo roze lak. Boja nije toliko intenzivna kao kad su u pitanju krečaste varijante, ali jako lepo i uredno izgleda na noktima. Lošija strana ovog laka je formula. Prva dva sloja izgledaju neujednačeno pa sam namazala i treći, a to zahteva malo duže sušenje. Međutim, ako imate neki od brzosušećih top coat-ovo, ovo ne predstavlja problem, jer oni osim što osuše sve ove slojeve, dodatno malo ujednače lak.

 

Oriflame---Sugar-Pink

 

Oriflame---Sugar-Pink2

 

Oriflame---Sugar-Pink1

 

Sad sam proverila na sajtu oriflame.rs, ovi lakovi su i dalje dostupni, ali sada po malo višoj ceni nego što su nedavno bili, pa koštaju 239 din (399 din).

 

Oriflame---Sugar-Pink3

 

Oriflame---Sugar-Pink6

 

Oriflame---Sugar-Pink5

 

Oriflame---Sugar-Pink4

 

Prve tri slike su slikane u hladu, a ostale na direktnom suncu. Imam tri sloja laka, i nemam top coat.

Nadam se da vam se dopada i hvala što me pratite.. 🙂

