China Glaze – Cranberry Splash

Moram da priznam da nikad nisam bila ljubitelj crvenih šimerastih lakova, ali eto naišla sam na lak koji je to promenio. 🙂

Cranberry Splash je deo prošlogodišnje Holiday kolekcije, koja je stvarno bila fenomenalna. Kod nas je nažalost kasnila, pa verujem da je većinu već bila prošla volja za takvim nijansama, bar je to bio slučaj sa mnom, ali evo sad sam ispravila grešku. 🙂 Boja mi je odmah privukla pažnju, čim sam videla prve swatch-eve, iako kao što rekoh nikad nisam baš volela ovakve boje. Nijansa je divna, malo tamnija metalik crvena, bogata shimmer-om, savršena za praznike i neke svečanije prilike, ali meni jako prija i ovako, “običnim” danima.

 

China-Glaze---Cranberry-Splash

 

China-Glaze---Cranberry-Splash1

 

Formula je odlična, u jednom sloju bez problema pokrije nokat, ali se punija boja dobije sa dva, pa preporučujem ipak dva tanja sloja. O postojanosti retko pišem jer je to dosta individualna stvar, zavisi i od baze, kvaliteta noktiju itd, ali mogu da kažem da mi je ovaj lak stajao tri dana na noktima bez ikakvih oštećenja i izlizanih vrhova uz Essence BTGN top sealer.

 

China-Glaze---Cranberry-Splash2

 

China-Glaze---Cranberry-Splash5

 

China-Glaze---Cranberry-Splash4

 

China-Glaze---Cranberry-Splash3

 

Ukoliko želite da probate ovakvu crvenu, preporučujem vam baš Cranberry Splash, jer je zaista ispunio sva moja očekivanja. 🙂 Mali problem je što ga je teže naći s obzirom da je iz prošlogodišnje kolekcije, ali ga je još bilo u Beo Cosmetics-u kada sam ga ja kupovala, a i u Ušću sam videla nekoliko komada, s tim da su tamo CG lakovi nešto skuplji, oko 420-430 din.

 

China-Glaze---Cranberry-Splash6

 

China-Glaze---Cranberry-Splash7

 

Sve slike su sa direktnog sunca, osim poslednje dve koje su slikane u hladu. Na noktima imam dva sloja laka i nemam top coat.

 

China-Glaze---Cranberry-Splash8

 

China-Glaze---Cranberry-Splash9

 

Hvala što ste svratili.. 🙂

