Sephora – It’s Time To Rock!

Danas sam planirala da vam pokažem jedan drugi lak, jer sam konačno uhvatila vremena da ga lepo uslikam, ali pošto boja baš zahteva sunce, ništa od toga. 😦 Malo sam pregledala foldere i vidim da imam neke sličice koje nisam objavila, tako da ćemo danas gledati jedan Sephora lak. 🙂

Kad je krenulo sniženje ovih mini Sephora lakova, naravno da sam poklekla i kupila par komada, što za sebe, što za drugarice, a jedan od njih sam već predstavila ovde. It’s Time to Rock! je bio lak koji je i pokrenuo tu moju kupovinu, jer sam uvrtela sebi u glavu da mi baš tako nešto treba, “nemam ništa slično” i da je šteta propustiti priliku. I našla sam ga. Namazala jednom, slikala, ubrzo skinula (bilo je lepo vreme, nosilo mi se nešto vedrije) i zaboravila na njega. 😀

Inače, lak je stvarno lep, sivi, sa ljubičastim i plavim česticama, koje se najbolje vide kad je oblačno. Za razliku od nekih drugih lakova, na suncu izgleda skoro skroz sivo i manje je zanimljiv. Formula mu je dobra, sa dva sloja pokrije nokat, a četkica je šira i zgodna za mazanje.

Sephora-It's-Time-to-Rock1

Sephora-It's-Time-to-Rock3

Lak je povučen iz prodaje, ali u aktuelnoj kolekciji u drugačijim bočicama postoji jako slična, ako ne i identična nijansa ( 75 Blackjack), pa ako vam se dopada, možete da pogledate. 🙂

Sephora-It's-Time-to-Rock

 

Sephora-It's-Time-to-Rock2

Na slikama imam dva sloja laka bez top coat-a, i slikano je u hladu.

Hvala što ste svratili.. 🙂

