Essie – Vested Interest

Čini mi se da je ovaj lak ostao neprimećen u odnosu na druge lakove iz jesenje Essie kolekcije, i to potpuno nezasluženo jer je zaista predivna boja u pitanju.

Vested Interest je u bočici zeleno-sivi lak, prigusen (prašnjav), po malo maslinast. Međutim na noktima malo oksidira, potamni, i dobije jako zanimljivu petrolej-sivu nijansu. Bar ga ja tako vidim. Boja je dosta neobična, ali jako lepa, i za jesen pun pogodak. Danas sam ga prvi put namazala i stvarno sam oduševljena sa bojom. Sigurna sam da ću ga dosta mazati ove jeseni i zime.

 

Essie---Vested-Interest

 

Essie---Vested-Interest1

 

Formula je, kao i kod ostalih lakova iz ove kolekcije, odlična. Sa dva sloja se dobija puna boja i suši se relativno brzo.

 

Essie---Vested-Interest2

 

Essie---Vested-Interest3

 

Boja je na slikama ispala realna, pa me zbunjuje što dosta swatch-eva na Net-u dosta drugačije izgleda. Uglavnom, ovako je kod mene uživo. Ako obratite pažnju na bočicu videćete da je boja kad se gleda kroz nalepnicu malo drugačija od ostatka bočice, i ta boja je približnija boji na noktima, pa možda to malo pomogne kad budete gledali lak.

 

Essie---Vested-Interest4

 

Essie---Vested-Interest5

 

Na slikama su dva sloja laka bez top coat-a. Prve četiri slike su sa direktnog sunca, a ostale četiri su slikane u hladu.

 

Essie---Vested-Interest6

 

Essie---Vested-Interest7

Kako vam se dopada? Da li ste obratili pažnju na ovaj lak? 🙂

Hvala što me pratite  :*

 

