Catrice – 420 Dirty Berry

Ovo je jedan od lakova koji su me u poslednje vreme baš iznenadili. Stvarno nisam očekivala da će mi se ovoliko dopasti, pogotovo što sam ga nekoliko puta uzimala i vraćala na policu. Međutim, nedavno sam ga našla po baš povoljnoj ceni, pa rekoh ipak da ga probam. I nisam pogrešila. 🙂

Dirty Berry je teško opisati. Bazna boja mu je neka plavo-ljubičasta, po malo i sivkasta nijansa sa svetlim šljokicama, tako da deluje prilično neutralno ako ga gledate u senci ili zatvorenom prostoru. Međutim, na suncu skroz živne jer dođe do izražaja svetlucanje ovih holo šljokica. Sve u svemu, jako zanimljiva boja, i veoma unikatna, bar kad je drugstore rang lakova u pitanju.

 

Catrice---Dirty-Berry

 

Catrice---Dirty-Berry1

 

Catrice---Dirty-Berry2

 

Formula mu je odlična, jako se lepo maže, dva sloja su dovoljna za puno prekrivanje nokta i ima divan sjaj, tako da top coat nije neophodan. S obzirom da nisam očekivala ovakav efekat, a ni da će mi lepo ići uz ten, zaista sam pozitivno iznenađena. 🙂

 

Catrice---Dirty-Berry3

 

Catrice---Dirty-Berry4

 

Nažalost, ovaj lak je povučen iz prodaje, ali mislim da se još uvek može naći u Hrvatskoj i Crnoj Gori, ili ga potražite na Internet-u. Na slikama su dva sloja laka bez top coat-a.  Poslednje četiri slike su slikane u hladu, dok su ostale na direktnom suncu.

 

Catrice---Dirty-Berry5

 

Catrice---Dirty-Berry8

 

Catrice---Dirty-Berry7

 

Catrice---Dirty-Berry6

 

Hvala što me pratite.. :*

