Catrice – 875 It’s All I Can Blue

Već je jesen, a ja nikako da vam pokažem svoj omiljeni letnji plavi lak. 🙂 Mazala sam ga ovog leta nekoliko puta, što znači da je bio baš voljen, samo se nisu poklopile kockice da ga lepo uslikam i sredim slike. Namazala sam ga na skroz skroz skraćene nokte, jer su mi ih nažalost kućni poslovi bili upropastili, ali više ne može da se čeka sa postom. 🙂 Taman malo da razvedrimo ove kišne dane. 🙂

Catrice – It’s All I Can Blue je srednje plavi lak, sa malčice ljubičaste boje u sebi. Formula je odlična, lako se maže i prilično je postojan. Ima nešto kod ovog laka što me baš privlači, valjda to što je vedar i baš asocira na leto. 🙂 Nešto najsličnije što se kod nas u Srbiji može naći je dobro poznata Aura 28, ali mislim da je ipak za nijansu tamnija od Catrice-a.

Slike na suncu:

Catrice---It's-All-I-Can-Blue

Catrice---It's-All-I-Can-Blue1

Catrice---It's-All-I-Can-Blue2

U hladu:

Catrice---It's-All-I-Can-Blue3

Catrice---It's-All-I-Can-Blue5

Catrice---It's-All-I-Can-Blue3

Na slikama imam dva sloja laka, i nemam top coat.

Hvala što ste svratili.. :*

