Essence – Lily Bloom (Floral Grunge LE)

Želela sam što pre da objavim ovaj post, jer su trenutno lakovi iz Floral Grunge kolekcije na sniženju u Lilly-ju, i sada koštaju 139 din, što je stvarno super cena. 🙂

Lilly Bloom mi se odmah dopao, čim sam videla kolekciju, ali pošto sam čitala komentare da ima prilično lošu formulu, nisam htela da ga plaćam po punoj ceni, pa sam i ja sačekala sniženje. 🙂 Sam lak je divan. Snežno beli, sa sitnim shimmer-om (zlatkastim i rozikastim) koji se vidi samo na suncu i ni tada nije jak, ali daje laku vrlo zanimljiv sjaj.

Essence---Floral-Grunge---Lily-Bloom4

Essence---Floral-Grunge---Lily-Bloom3

Essence---Floral-Grunge---Lily-Bloom

Formula jeste malo lošija. Može da se prođe sa dva sloja, ali treba baš paziti i da drugi bude dosta deblji, ali zbog sušenja mislim da je bolje namazati tri tanka sloja, sa 10-tak minuta razmaka, kako bi se izbegli mehurići (mada se još niko nije žalio na njih). Lak zahteva malo truda, ali mislim da se isplati. 🙂

Essence---Floral-Grunge---Lily-Bloom2

Essence---Floral-Grunge---Lily-Bloom1

I pošto nekad volim preko svetlih lakova da namažem šljokice, isprobala sam kako ide sa nekim iz moje kolekcije. Najviše mi se dopala kombinacija sa Catrice – Million Dollar Baby. 🙂

Essence---Floral-Grunge---Lily-Bloom-+-sljoke2

Essence---Floral-Grunge---Lily-Bloom-+-sljoke1

Essence---Floral-Grunge---Lily-Bloom-+-sljoke

Hvala što ste svratili.. 🙂

