Essie – For the Twill of It

Sledeći lak koji ću vam predstaviti je najneobičniji u celoj Essie Fall 2013 kolekciji, a izgleda da je i najtraženiji, bar sudeći po forumima.

For the Twill of It je duohrom lak. Bazna boja mu je dosta neodređena, čak na zvaničnom sajtu kažu da je braon, ali ja vidim zeleno-sivu boju sa ljubičasim odsjajem. Deluje mi kao svetlija verzija Deborah – Carpe Diem laka. Formula mu je dobra, dva sloja skroz pokriju nokat. Sa jednim isto dobro da izgleda, ali iz nekih uglova (kad se ne vidi odsjaj) može da se vidi da nije 100% ujednačena bazna boja. Jedini problem koji ovaj lak ima je što nije fotogeničan. Gledala sam razne swatch-eve na Internetu i nijedan nije prikazao lak u punoj svojoj lepoti. Ili se ne vidi da je odsjaj dovoljno ljubičast i deluje više plavkasto  ili ispada više crvenkasto ili ga uopšte nema. Ja sam probala što realnije da uhvatim boju, i mislim da sam tu negde. Možda je uživo shimmer malo topliji i nekad manje naglašen (kao na trećoj slici otprilike). 🙂 Uglavnom, ako vas interesuje ovaj lak, ne obazirite se mnogo na slike već ga pogledajte uživo. Slike sa direktnog sunca (dva sloja laka, bez top coat-a).

Essie---For-the-Twill-of-It

Essie---For-the-Twill-of-It1

Essie---For-the-Twill-of-It2

Što se tiče postojanosti, stvarno moram da pohvalim i ovaj i prethodni lak iz ove kolekcije, jer bez top coat-a izdrže bez problema 3 dana, uz sve kućne poslove i kucanje na tastaturi. Sledeće tri slike su slikane u hladu.

Essie---For-the-Twill-of-It3

Essie---For-the-Twill-of-It4

Essie---For-the-Twill-of-It5

Hvala što ste svratili. :*

