Essie – Cashmere Bathrobe

Mnogo sam srećna što ću imati priliku da vam predstavim lakove iz nove Essie jesenje kolekcije. Od šest lakova kod nas je stiglo pet: Cashmere Bathrobe, After School Boy Blazer, For the Twill of It, Twin Sweater Set i Vested Interest  (The Lace Is On nije stigao). Na prvo probanje svi lakovi imaju odličnu formulu, odlično su pigmentovani i jako se lepo mažu, pogotovo oni koji imaju polu jelly završnicu (imaju visok sjaj kao jelly lakovi, a pigmentovani su kao creme). Počeću od sivog laka.. 🙂

Cashmere Bathrobe je tamniji sivi lak sa srebrnim šimerom, koji  kad se bolje zagledate svetluca na roze, plavkasto, zelenkasto i žućkasto, ali uglavnom izgleda srebno, kao što vidite na slikama. Ono što mi se posebno dopada je što je šimer vidljiv u svim uslovima i što lak nije previše taman, tako da nikad ne izgleda skoro crno.

Essie---Cashmere-Bathrobe    Essie---Cashmere-Bathrobe2    Essie---Cashmere-Bathrobe4

Formula je odlična, kao i kod ostalih lakove iz ove kolekcije, dovoljan je je jedan sloj za punu pokrivenost nokta. Četkica je široka, ali fino sečena tako da stvarno olakšava mazanje. Ja sam dodala još jedan sloja laka zbog bolje postojanosti, što uvek radim, i nisam stavljala top coat preko. Sve fotografije su sa direktnog sunca, osim poslednje koja je slikana u hladu.

Essie---Cashmere-Bathrobe1

Essie---Cashmere-Bathrobe3

Essie---Cashmere-Bathrobe5

Mislim da je Cashmere Bathrobe prilično unikatan lak, pa ako volite ovakve sive nijanse, obratite pažnju. 🙂 Essie lakove možete naći u Lilly i DM drogerijama, po ceni od 899 din, za 13,5 ml laka.

Hvala što me pratite… 🙂

