Catrice – 840 Genius In The Bottle

Moram da priznam da sam bila baš iznenađena (blago rečeno) koliko je Chanel – Peridot svojevremeno postao popularan i da mi se sama boja tj. kombinacija boja nije dopala. Međutim, realtivno skoro sam videla swatch jedne članice Ana.rs foruma i palo mi je na pamet da bih možda mogla da probam nešto slično, a da je jeftinije, i prvi mi je pao na pamet ovaj Catrice lak.

Genius In the Bottle je vrlo sličan pomenutom Chanel laku, možda se malo razlikuju sudeći po nekim poređenjima, ali to je to otprilike. Zelenkasto-zlatni duochrome lak, koji se na suncu tako lepo presijava na boju starog zlata, da sam iskreno oduševljena. Mislim da slike ne mogu u potpunosti da prenesu to svetlucanje, ali vidi se koliko na suncu lak “živne”. Formula je dobra, lako se maže, a to što ostavlja malo štraftice je deo šmeka ovog laka i finiša. Prvi sloj je dosta tanak, čak sam mislila da će i treći biti potreban, ali je drugi ipak sve lepo pokrio.

Očigledno da je ovaj lak popularan i kod Catrice-a pošto vidim da je preživeo i poslednje menjanje asortimana, tako da se može naći i u novoj postavci lakova, samo pod drugim brojem (07). Na slikama imam dva sloja laka, bez top coat-a.

Nadam se da vam se ovaj lak dopao, a ako možda i nije, preporučila bih vam da ipak probate nešto slično, možda vas iznenadi kao i mene. 🙂

Hvala što me pratite.. 🙂

