China Glaze – United

Danas me je Šmizla (justprettynails.wordpress.com) obradovala sa novim China Glaze lakom i naravno odmah sam poželela da ga namažem i podelim sa vama sličice! 🙂 U pitanju je United, koji je bio deo prošlogodišnje kolekcije “United In Purpose”, posvećene borbi protiv raka dojke. Čini mi se da je ta kolekcija prošla dosta nezapaženo kod nas, pa tako i ovaj lak.

Teško mi je da opišem boju, jer se lak sastoji od mnogo sitnih šljokica, pretežno prljavo rozih i zlatnih (holo) nijansi, koje se presijavaju na pink, žuto, zelenkasto, plavkasto, ali tako da dominiraju rozikasti tonovi, pa samim tim lak ne deluje ni malo napadno. Na suncu predivno svetluca, što sam nažalost jedva uhvatila fotoaparatom (na drugoj slici na kažiprstu se najbolje vidi). Privlači pažnju, a opet nije “preteran”. Formula mu je jako zanimljiva, sa dva sloja fino prekrije nokat i kad se osuši postaje hrapav. Na kraju sam dodala top coat i brzo slikala dok ga nije upio jer trenutno koristim ređi tc, ali pretpostavljam da se sa Seche Vite ili Essence Top Sealer-om to ne bi dešavalo, jer su gušći.

Na slikama su dva sloja laka, a top coat imam samo na poslednje dve slike.

Sve u svemu, lakom sam oduševljena! 🙂 Nemam ništa slično u kolekciji, predivan je, a sama se verovatno nikad ne bih setila da ga kupim, tako da mi je mnogo drago što sam dobila bas ovaj lak. Šmiki :*

Hvala što me pratite! 🙂 :*

