Giveaway!!! :)

Pošto je avgust za mene mesec poklona (da, da, rođendan 😀 ) odlučila sam da i neke od vas obradujem i na taj način se zahvalim što pratite moj blog. Razmišljala sam šta bih to mogla da izaberem i palo mi je na pamet kako sam često u komentarima čitala da vam je žao što Catrice lakova nema u Srbiji, pa sam rešila da vam poklonim neke koji su se meni dopali.

Izbor je pao na:

giveaway1

Salmon & Garfunkel – nežna kajsijasta nijansa, odlično ide uz tamniji ten.

Meet Me at Coral Island – svetlija koralna nijansa sa dosta roze podtona. Klik na post.

Wrapped Around My Finger – prava fuchsia boja, 99% dupe za Rimmel – Fast&Fuchsia.

Hip Queens Wear Blue Jeans – jedan od mojih omiljenih lakova u kolekciji, prigušena teget boja sa po nekom česticom plavog šimera. Post o njemu je ovde.

Ova četiri laka sam podelila u dva para, tako da će biti izvučena dva dobitnika.

1. Meet Me at Coral Island + Salmon & Garfunkel

2. Hip Queens Wear Blue Jeans + Wrapped Around My Finger

***

Pravila za učestvovanje su vrlo jednostavna. Potrebno je samo da ostavite komentar, da napišete koji par lakova biste više voleli da dobijete i da ostavite e-mail adresu kako bih mogla da vas kontaktiram. Ukoliko se “znamo” sa Ana.rs foruma, e-mail nije neophodan, samo se potpišite.  🙂 Možete da učestvujete zaključno sa 12.08, a dobitnike izvučene preko random.org objaviću u toku sledećeg dana.

* Giveaway važi samo za devojke iz Srbije. 

Nadam se da vam se dopadaju lakovi i puno sreće u nagradnoj igri.  🙂

