Fashion Make Up – 12

Konačno sam uhvatila malo vremena da slikam lakove, pa vam ovog puta predstavljam svoj drugi Fashion Make Up lak (prvi je u ovom postu). Možda sam spominjala i na blogu, ali na Ana.rs forumu svakako jesam 😀 , da nikako ne mogu da nađem odgovarajući bledo roze pastelni lak, pošto ili imaju mnogo lošu formulu ili je boja previše barbi. U međuvremenu sam i odustala od potrage, jer mi je mama kupila ovaj lak, koji i jeste ni nije ono što sam htela. 🙂 Zamislila sam malo krečastiju varijantu, ali mi se trenutno ova kremasta možda čak i više dopada. 🙂

Fashion Make Up #12 je svetlo roze pastelni lak, kao što vidite. 🙂 Boja je malo tamnija tj. življa i više roze uživo, ali i to zavisi od osvetljenja. Formula nije toliko loša, ali je kod ljubičastog laka ipak bolja. Prvi sloj je dosta neujednačen, pa sam drugi namazala malo deblje, ali onda mora da se pripazi da ne ostaju tragovi četkice. Možda ne bi bilo loše mazati tri tanka sloja, probaću tako sledećeg puta. 🙂 Ove lakove možete naći u Diva parfimeriji, a cena je oko 130 din.

Na slikama imam dva sloja laka i nemam top coat.

Hvala što svraćate.. :*

