Eveline – Colour Instant – 570

Malo sam u gužvi ovih dana pa nisam stigla da objavim post, iako sam pre nekoliko dana slikala i nosila ovaj lak.

Ovo je prvi put da se susrećem sa Eveline lakovima i za sada imam samo reči hvale za njih. 🙂 Moj primerak, 570, je lep malinasti pink lak, s tim da pod nekom osvetljenju ispada skoro crven. Ono što me je najviše oduševilo je sama aplikacija, maže se vrlo lako, formula mu je između kremaste i jelly, tako da lepo klizi preko nokta, a dovoljno je pigmentovan da skroz pokrije nokat u dva sloja. Bočica me podseća na Kiko lakove, kao i četkica koja je neke srednje debljine i baš je zgodna za mazanje. Htela sam ovih dana da obiđem nekoliko mesta u Beogradu za koje mislim da drže Eveline lakove da proverim da li ih imaju i koja je cena, ali nisam stigla tako da ću taj podatak  naknadno ubaciti u post, ali pretpostavljam da ih ima u Idei u Omladinskih brigada i u prodavnici na uglu Južnog bulevara i Maksima Gorkog, jer sam tamo viđala njihov stalak.

Na slikama su dva sloja laka + Essence Bether Then Gel Nails Top Sealer High Gloss, za koji se ispostavilo u ovom slučaju da ipak ne stvara mehuriće, iako sam čitala dosta na internetu o tome, tako da ukoliko negde naiđete na ovu verziju Top Sealer-a, možete slobodno da je probate. 🙂

Hvala što svraćate :*