Sally Hansen – 440 Calypso Blue

Generalno ne volim sedefast finiš lakova, ali eto kod nekih boja može da mi prođe, pogotovo ako nije onaj klasičan sedef u pitanju koji ostavlja mnogo linija na noktu, tako da sam rešila da probam neku boju kao što je ovaj Sally Hansen lak.

Calypso Blue je lak srednje plave nijanse sa svetlijim plavim i tirkiznim shimmer-om, i kao što sam već spomenula, ima sedefast (frost) finiš. Dopada mi se kako izgleda na suncu, pa mislim da bi za leto, more i plažu bio savršen, ali nisam baš oduševljena kako izgleda u senci. Linijice po laku se uopšte ne vide mnogo, i vrlo lako se maže. Dovoljna su dva sloja da potpuno prokrije nokat, a suši se malo sporije od većine lakova iz moje kolekcije.

Na slikama su dva sloja laka bez top coat-a.

Hvala što ste svratili.. 🙂

