Fashion Make Up – 20

Danas vam predstavljam prvi od dva Fashion Make Up laka koje imam.  🙂

U pitanju je svetlija ljubičasta nijansa, rozikastog podtona, U prvi mah sam mislila da će ličiti na China Glaze – Sweet Hook, ali se ispostavilo da je CG svetliji, pastelniji i krečastiji, tako da ipak nisu tako slični. 🙂 Formula laka je odlična, lako se maže, ne pravi ćelava mesta na noktima, ne pravi brazde, i iako deluje posle prvog sloja da nije dovoljno pigmentovan, drugi sloj skroz prekrije nokat. Ono što mi se najviše dopada kod ovog laka je sjaj, koji se lepo vidi na slikama u hladu. Nažalost nigde ne mogu da nađem spisak sastojaka za ove lakove, ali po mirisu bih rekla da sadrže i neke štetne sastojke, tako da preporučujem mazanje noktiju na svežem vazduhu.

Lak je kupljen u parfimeriji Diva u bulevaru despota Stefana, po ceni od 137 din, i sadrži 11 ml. Na slikama su dva sloja, bez top coat-a.

Edit: Nešto mi boja nije najbolje legla, pa sam rešila malo da je oplemenim šljokicama. 🙂

Hvala što me pratite. :*

