Miss Sporty – Clubbing Colour 345

Malo sam se uželela tamnijih lakova pošto u poslednje vreme mažem ili pastelne ili neke jarkije boje, a ovaj lak vam još nisam predstavila na blogu, pa je izbor pao na njega. 🙂 Inače, lak sam dobila na poklon od Šmizlice, pa mi je i zbog toga vrlo drag. 🙂

Miss Sporty Clubbing Colour 345 je lak srednje ljubičaste nijanse toplog tona pa više izgleda šljivasto, pogotovo na slikama, jer sam slikala dok je bilo oblačno (uživo po danu je malo ljubičastiji, dok je ovakav na veštačkom svetlu). Kad sam počela da mažem lak prvo sam se oduševila sa formulom! Klizi preko nokta, odlično je pigmentovan i savršene gustine. Četkica je šira i zaobljena, ali lepo sečena  tako da je mazanje stvarno olakšano. Jedino što bih navela kao manu jeste jači miris, tako da pretpostavljam da sadrži neki od štetnih sastojaka, pa preporučujem mazanje noktiju pored otvorenog prozora.

Na slikama su dva sloja, bez top coat-a.

Hvala što ste svratili. 🙂

