China Glaze – Ruby Pumps

Znam da verovatno većina vezuje Ruby Pumps za novogodišnje i božićne praznike, ali s obzirom da sam ga nedavno dobila na poklon od mog dečka (koji je sam izabrao ovu boju 🙂 ) i da je ova nedelja na ana.rs forumu posvećena China Glaze lakovima, a Ruby Pumps je ipak njihov kultni lak, rešila sam da ga ranije predstavim na blogu. 🙂

U pitanju je lak jarko crvenog glitera u crvenoj jelly bazi. Stvarno je savršen za neke svečanije prilike, kao npr. doček Nove godine. Što se tiče formule, malo je ređa, bar ovaj moj primerak, i može da se desi da malo pobegne oko nokta ako se ne pazi, ali mislim da je zbog krajnjeg efekta stvarno vredan truda. 🙂 Takođe sam primetila da mora četkica malo dublje da se umoči u lak pri mazanju kako bi pokupila sto više glitera. Dva sloja skroz pokriju nokat, mada bi možda na dužim noktima bio potreban i treći zbog tanke četkice. Sve u svemu, lak je predivan, baš poseban, svečan a ni malo kič, i koliko znam kod nas ne postoji ni jedan sličan tako da mislim da je to više nego dovoljno da biste se odlučili na kupovinu. 🙂

Na slikama su dva sloja laka, bez top coat-a. Samo da napomenem da je uživo malo tamniji i “bogatiji” gliterom.. 🙂

Hvala što svraćate.. 🙂

