Alessandro – Pink Pepper

Ne, nisam još uvek poklekla i kupila neon lak, ovo je samo pozajmica od moje drugarice Sonje ( :* ) čisto da bih videla kako mi stoji neka ovakva boja. 😀

Pink Pepper je barbi pink neon lak. Nije toliko intenzivna boja kao kod China Glaze neon lakova, ali je poprilično drečav, iako se fotografiše više kao umerenija pink boja. Ono što mi se dopada je što se lepo maže, četkica uopšte nije mala kao kod većine mini lakova (ima 5 ml) i jako se brzo suši, s tim da ostavlja dovoljno vremena da se lepo namaže. Kad se osuši ima polu mat završnicu što mi je isto interesantno, tako sam nisam ni kasnije dodala top coat. To su sve dobre strane.. 🙂 A “loša” je što ja ipak nisam tip za ovakve lakove. Nikako mi ne ide uz mene, izgleda previše plastično i nije to to, što se mene tiče. 🙂 Verovatno bolje stoji na tamnijem tenu, ali svejedno, nisam ljubitelj tog stila tako da ću neonce verovatno i ubuduće zaobilaziti.. 🙂

Na slikama su dva sloja bez top coat-a.

Hvala na čitanju.. 😉

