China Glaze – Sweet Hook

Čini mi se da je Sweet Hook prošao prilično nezapaženo prošlog proleća kad je izašao u okviru China Glaze kolekcije Electropop, iako je u pitanju stvarno divna prolećna i letnja boja. U poslednje vreme mi se jako mažu pastelni lakovi, pa sam rešila da nađem neku lila/lavanda nijansu koja će odgovarati mom tenu, i mislim da sam uspela.

Sweet Hook je lak bledo ljubičaste (lila) nijanse pa rozikastim podtonom. Taj roze ton je najvidljiviji na veštačkom svetlu, ali se i ovako vidi da nije previše hladan, da ne vuče na sivo, pa baš lepo osveži ten i vrlo je nosiv. Formula je odlična, nema problema sa mazanjem, pokriva nokat u dva sloja i dosta se brzo suši. Dopada mi se kako mi stoji, sigurno ću ga dosta mazati, ali mislim da će na tamnijem tenu biti još mnogo lepši. 🙂

Na slikama su dva sloja, bez top coat-a.

Hvala na čitanju.. :*

