Flert – ? (svetlo roze lak :) )

Da, Flert lakovi nemaju ni broj, ni naziv, ni bilo kakvu drugu oznaku. Zbog čega je to tako, stvarno ne znam, ali da je bez veze.. jeste.. U pitanju je domaći brend kompanije Londessa iz Čačka, koji se može naći po manjim maloprodajnim objektima po ceni od 60-120 din.

Nedavno mi je palo na pamet da kupim bleđi pastelno-roze lak, ali nisam imala pojma da je ga je tako teško naći. Ili su mi bili previše roze, ili je u pitanju jako loša formula laka, pa ne izgleda dobro ni sa 3 sloja, ili je dosta skupo za boju za koju nisam bila sigurna kako će izgledati na meni. Onda sam slučajno videla na ana.rs forumu ovaj Flert.

Formula je odlična za pastelni lak. Sa dva sloja skroz ujednači boju, dosta se brzo suši, a ni četkica nije loša. Jedino što nisam sigurna kakav sastav imaju ovi lakovi, tako da u svakom slučaju preporučujem mazanje noktiju pored otvorenog prozora. Na slikama imam 3 sloja laka, jer mi prvog dana nisu uspele slike, pa sam sutradan dodala još jedan sloj i ove šljokice (OPI – Teenage dream) da mi se lepše sija. 🙂

Svoj primerak laka sam našla u prodavnici na uglu Maksima Gorkog i Južnog bulevara (iznada taksi stanice) i tu Flert lakovi koštaju 60 din.

Hvala što ste svratili.. 🙂

