Essie – Head Mistress

Kad sam kupovala Don’t Sweater It, moja drugarica se odlučila za Head Mistress iz iste Stylenomics (2012) jesenje kolekcije, i ljubazno mi pozajmila lak kako bih mogla da vam ga predstavim. ( Sonja :* )

Boja je jako lepa, zatvorenija i “ozbiljnija” nijansa crvene, koju verovatno svako treba da ima u kolekciji. Formula laka je dobra, lako se maže (kao da je po malo jelly), ali nije bas pigmentovan kao Don’t Sweater It, pa je ipak potrebno dva sloja kako se ne bi videla linija nokta ( i sad posle dva se malo nazire, ali baš kad se zagledate). Najsličnije što imam u svojoj kolekciji je Essence – Fateful Desire, ali je Essie ipak malo svetliji i crveniji. Ovo je takođe drugstore tj. retail verzija, tako da ima deblju četkicu, što stvarno olakšava mazanje, i sa strane pored ugraviranih slova na bočici ima i belim slovima ispisano Essie. Na slikama je ispao nešto svetlije nego što je uživo, ali moj foto aparat inače ima problem sa crvenim lakovima, pa nije bilo šanse da skroz verno uhvatim boju i pokažem vam pravu “dubinu” boje. U svakom slučaju, preporučujem vam da nabavite ako ne ovaj, onda sličan lak, jer je boja univerzalna, jako elegantna i obavezna za jesenje i zimske dane.

Edit: Dodala sam još tri slike sa veštačkog svetla, jer se lepo vidi koliko je tamniji u zavisnosti od osvetljenja. 🙂

Hvala što ste svratili… 🙂

