Essie – Don’t Sweater It

Malo sam “tanka” sa taupe lakovima, imam samo  Deborah – Unplugged, pa sam rešila da nabavim još neki jer mi se jako dopada kako ta boja izgleda na noktima. Ovog puta sam htela neki klasičniji, bez ljubičastog podtona, pa je izbor pao na Essie – Don’t Sweater It (deo jesenje kolekcije Stylenomics 2012).

Boju bih opisala kao taupe, sa nešto izraženijim braon tonom od sivog, tako da skoro izgleda kao boja mlečne čokolade. Formula je fantastična, jedan sloj potpuno pokriva nokat, kremast je, lako se maže i ima divan sjaj. Ovo kod mene je drugstore (retail) verzija Essie laka, pa je četkica dosta deblja u odnosu na salonsku verziju i zaista nokat može da se namaže jednom potezom, a bočica sadrži 13,5 ml umesto 15 ml koliko imaju salonski lakovi. Po navici sam namazala i drugi sloj jer mislim da mi tako lak duže traje, tako da su na slikama dva sloja laka, bez top coat-a.

Hvala na čitanju.. 🙂

