Miss Sporty – 345

Juče sam dobila 10-tak lakova od drugarice da ih slikam za blog i da napišem koju reč o njima, pa ću se potruditi u narednom periodu da ih predstavim. Biće tu nekoliko Miss Sporty, Essence  i Aura lakova, pa da počnemo… 🙂

Ovo je prvi put da mažem neki Miss Sporty lak. 🙂 Iz nekog razloga sam ih izbegavala, a moja drugarica ih baš voli pa je rešila da mi razbije predrasude. 😀 Miss Sporty 345 je , kao što vidite, taman bordo lak, fino pigmentovan, tako da u dva sloja skroz pokrije nokat. Formula je dobra, lako se maže, a i četkica je skroz solidna, nije jako tanka. O boji nemam ništo dodatno da kažem, kao i većina bordo lakova, jako lepo stoji na svetlom i na tamnom tenu, elegantan je i ide uz sve. Što se tiče sastojaka, nažalost nisam uspela da nađem spisak, pa nisam sigurna da li sadrži one štetne, a po mirisu ne mogu zasigurno da ocenim.

Ukoliko vam treba ovakva nijansa, obratite pažnju na Miss Sporty, pošto mi deluje da je dobar odnos cene i kvaliteta. Bočica sadrži 7 ml, a cena im je oko 180 din, s tim da su u parfimerijama Mauricijus (Slavija, Terazijski prolaz i Zeleni venac) nešto jeftiniji nego u Lilly-ju i DM-u. Na slikama su dva sloja bez top coat-a.

Hvala što ste svratili.. 🙂

