Flormar – Supermatte – M120

Flormar M120 imam dosta dugo. To mi je jedna od prvih kupovina kad sam se “zarazila” sa lakovima i na koju me je ana forum navukao. 😀 Tj. naša divna Shmoopsy (ko prati forum sigurno je zapazio njene savršene nokte, a blog i dalje iščekujemo 🙂 ). Ne mogu da kažem da mi je jedan od omiljenijih lakova, jer mislim da ne ide baš najsjanije na moj ten, ali pošto je u to vreme jedna meni jako draga osoba prešla pola grada da mi ga nađe, nikad nisam imala srca da ga prosledim dalje. A i sad kad sam ga namazala, baš mi se nešto sviđa, pa mi je drago što je još kod mene. 😀

Lak je po kvalitetu stvarno odličan, jedan od najpigmentovanijih u mojoj kolekciji, divno se maže, ne ostavlja ćelava mesta i može da prođe i kao jednoslojac na kraćim noktima. Boja je tamno ljubičasta, hladnija, sa plavim podtonom. Na veštačkom svetlu je ljubičastiji, dok je na dnevnom vidljiv taj plavi ton. Ako vam se dopada preporučujem vam da ga potražite u Kristabell parfimeriji u terazijskom prolazu prema Balkanskoj ulici, jer su Flormar lakovi tu i dalje po 110-120 din, a ako niste iz Beograda, pogledajte po lokalnim parfimerijama ili u Lilly-ju, mada su tamo preko 200 din.

Nažalost, ni danas nema suncu u Beogradu, pao nam je sneg, pa su slike iz zatvorenog prostora, ali ako ga uskoro opet budem mazala, dodaću još slika sa direktnog sunca. Na noktima su dva sloja laka, bez top coat-a.

Hvala što ste svratili.. 🙂

