Don Juan – Nail Stars – LK184

Čitala sam dosta pozitivnih komentara u vezi Don Juan lakova, ali nikako da ih probam. Nedavno sam slučajno naišla na ovaj lak za koji mislim da je dobar dupe za Golden Rose 261, tako da je moja potraga za njim zvanično završena! 🙂

LK 184 (zanimljivog li naziva.. ) je prava plum (šljivasta) boja, negde između ljubičaste i crvene. Dopada mi se što nije previše tamna, pa ni na veštačkom svetlu ne vuče na braon ili bordo. Za ovo doba godine je savršena, elegantna na noktima i nekako skupo izgleda. Što se kvaliteta laka tiče, zadovoljna sam. Možda je malo ređi nego što bih volela, ali ni ne razliva se. Pigmentacija je dobra, dva sloja su dovoljna da potpuno prekrije nokat, samo treba obratiti pažnju da ne napravi “ćelava” mesta, a navodno nema ni štetne sastojke. Jako je postojan, nosila sam ga četiri dana bez top coat-a i nigde se nije okrnjio, samo su se tek 4. dana malo izlizale ivice noktiju. Posebno mi se dopada bočica (12 ml) jer volim kockaste, lakše se slažu u kutiju. 🙂

Sve u svemu, za 120 din koliko košta ovaj lak, teško da može bolje. 🙂 Inače, nedavno su izbacili još jednu liniju lakova, One Coat, koja je odlično pigmentovana, tako da pogledajte  po lokalnim parfimerijama, sigurno će vam se dopasti neka boja.

Na slikama su dva sloja bez top coat-a.

Hvala što ste svratili.. 🙂

