Novogodišnji nokti :)

Ove godine sam se odlučila za ruffian manikir, koji sam već probala sa teget lakom (kako je ispalo možete ovde videti) i baš mi se bilo dopalo. Jako interesantno izgleda na noktima i to je vrsta nail art-a koju mogu da podnesem na sebi. Odmah mi je palo na pamet da bih za doček nove godine mogla da nalakiram crvenu varijantu i da bi moglo lepo da izgleda. Postoji milion kombinacija koje se mogu napraviti, ali meni se najviše dopada sa nekim šimerastim svetlijim lakom ispod i kremastim lakom preko, po mogućnosti tamnijim. Jedini svetliji šimerasti koji imam je China Glaze – Swing Baby, tako da sam opet njega iskoristila, a crveni je Maybelline – Passionate Red, koji ću vam predstaviti u nekom od sledećih postova. Mislim da je i ovo dobra kombinacija, prava praznična, iako mi se teget više sviđa. 🙂

Koji lak ćete vi mazati da doček Nove godine i kako vam se dopada ova ideja? 🙂

I za kraj da vam svima poželim srećnu i uspešnu Novu godinu i pune fioke lakova za nokte!  🙂  :*

