Rumenila

Malo sam sređivala šminku ovih dana, pa sam rešila da napravim koji swatch za forum, pa rekoh što da ih ne podelim i ovde sa vama. 🙂 Naravno, i dalje planiram da pišem postove samo o lakovima, ali rumenila su mi ipak omiljeni deo moje kozmetičke kolekcije, a možda nekome i ovaj post bude od koristi.

Kao što vidite, nemam malo rumenila, ali ni mnogo ako se ja pitam. 🙂 Pokrila sam uglavnom sve boje koje volim i za koje mislim da mi dobro stoje, tako da ih sve koristim, osim ovog drečavog Essence kojeg više volim da gledam nego da stavljam na lice. 😀 Pa da počnemo..

Bourjois-34

Bourjois 34 Rose D’Or – pink rumenilo sa zlatkastim shimmer-om koji nije previše naglašen tako da je odlično i za dnevnu šminku. Samo rumenilo je pečeno, što znači da je malo tvrđe i da ne može tako lako da se pretera u nanošenju, što je po mom mišljenju dobro. Uz rumenilo se dobija četkica koju mnogi ne koriste, ali meni je sasvim dobra, jer nije premenkana pa fino “kupi” rumenilo, a sa nekom drugom četkom uvek možete dodatno izblendati ivice, tako da izgleda prirodnije. Ovo rumenilo naročito volim  zimi da koristim.

Loreal-115

L’Oreal 115 True Rose – isto roze rumenilo, ali blaže, bez shimmera, ali ne potpuno mat, rekla bih da ima više satin finish. Mislim da je odlično za devojke svetlijeg tena, jer lepo naglasi obraze, a opet izgleda dosta prirodno, iako je hladnijeg podtona. Kvalitet L’Oreal-ovih rumenila je odličan, postojana su, mekana i svilenkasta, tako da se uopšte ne truse kakvu god četku da koristite. Takođe se i uz ovo rumenilo dobija četkica, ali meni nije dobra, pa je ne koristim.

Loreal-365

L’Oreal 365 Nude Brown – je kao što mu ime kaže nude rumenilo. Na mom licu dobije čak malo kajsijast ton, zbog mog blago žućkastog podtona (svako rumenilo na meni izgleda malo toplije), tako da je vrlo nosivo iako možda izgleda previše braon. Ovo rumenilo sam kupila za situacije kad želim malo boje na obrazima, ali  da se previše ne ističu. Odlično ide uz šminku kad su naglašene usne, pogotovo uz crveni karmin. Moram da naglasim da bolje izgleda na tamnijoj koži, mada i svetle devojke mogu da ga iznesu, samo treba biti pažljiv u doziranju.

Artdeco-19

Artdeco 19 – je moje omiljeno rumenilo! 🙂 Divno izgleda na svetlijem tenu, na meni je rozikasto-breskvasto, pa baš lepo osveži obraze i ceo izgled. Takođe je dosta univerzalno, odlično se slaže uz braon, ljubičaste, maslinaste nijanse senki, ali i uz minimalno našminkano lice.. Kvalitetom sam isto zadovoljna, na meni je dosta postojano, i ne oksidira.

Deborah-Rosa-Pesca

Deborah 46 Rosa Pesca – neki kažu da je “dupe” za Artdeco 19, ali ja mislim da nije. Na mom licu više ide na kajsijastu nijansu, kao što se vidi i na swatch-u. Rumenilo je pečeno i jako se sporo troši, a opet je fino pigmentovano, pa se lako nanosi i sa mekšim četkama.

Catrice-Apricot-Smoothie

Catrice 050 Apricot Smoothie – sam kupila ovog leta i nisam stigla mnogo da ga koristim jer smatram da mi takve nijanse bolje stoje kada mi je ten tamniji, ali ono što sam primetila je da je postojano, svilenkasto, ne trusi se i da je takođe lepo pigmentovano. Posebno je dobro što svetlija strana ima mat finish, a tamnija shimmer, tako da u suštini u jednom pakovanju imate tri rumenila. Na swatch-u je prvo nanesena svetlija strana, pa tamnija i na kraju obe pomešane (odozdo na gore).

Essence-Cute-as-Hell

Essence (Cute as Hell) 01 Wawawawooo – je rumenilo koje skoro da i ne koristim, jer je ipak za moj ten previše jako. Nije da ne može da se nosi ako se pažljivije stavlja, ali uvek pre posegnem za nekim od ostalih rumenila, jer sa njima ne moram toliko da pazim. Na licu ne izgleda ovoliko neprirodno, pogotovo što je na meni dosta toplije, ali svejedno, previše muke oko njega me uvek odbije. Teši me to što je stvarno bilo jako jeftino, na popustu. 🙂

I za kraj swatch-evi..

Blushes-swatch

Uh, baš sam se raspisala! 🙂 Nadam se da vam nije bilo previše teksta i da vam je i ovaj post bio od neke koristi. Samo bih još htela da dodam da kad stavljate rumenilo, uvek prvo malo “tapnete” četkom po ruci, pa onda da ga nanesete na obraze kako ne biste preterali sa nekom jačom nijansom. 😉

I sva na okupu..

Blushes

Hvala što ste svratili. 🙂

