Essence – 45 Date With The Night

Ovog puta vam predstavljam jedan lak koji je kod mene trenutno u gostima. 😀 A pošto je ovog petka na Ana forumu zadatak braon boja, mislila sam da je pravi trenutak da ga namažem.

Ono što je mene iznenadilo je to da je lak na noktima više siv nego braon, ali ako se ja pitam – još bolje, pošto nisam neki ljubitelj braon nijansi na noktima. 🙂

Essence – Date With The Night je metalik braon-sivi lak. Pri mazanju ostavlja štraftice, ali mi iz nekog razloga kod ovog laka to ne smeta. Vrlo je neobična boja, kao i finish kad sam ja u pitanju. Ono što me je oduševilo je to što je potreban samo jedan sloj da bi se postigla puna pokrivenost nokta, tako da drugi nisam ni mazala. Pošto su Essence lakovi u ovim bočicama povučeni, nisam sigurna da li još negde mogu da se nađu, ali ako ih ima, verovatno stoje kod kase u DM-u, pa obratite pažnju ukoliko vam se ovaj lak dopada. 🙂

Na slikama je jedan sloj laka, bez top coat-a.

Hvala što ste svratili. 🙂

