Color Club – Yummy!

Nekad mi dosade boje na noktima, i tada volim da namažem neki neutralan lak, čisto da nokti izgledaju uredno. S obzirom da mi je u kolekciji falio lep nude lak, koji ne pokriva nokat u potpunosti, a daje taj čist izgled, palo mi je na pamet da bih možda mogla da nađem neki od Color Club lakova koji su na sniženju u Unitech-u, iako im je izbor prilično loš, jer su u pitanju stare zalihe. Uglavnom su im ostali neki svetliji, sedefasti lakovi, ali sam ipak uspela da nađem ono što sam tražila.

Izabrala sam Yummy! rozikasto-kajsijasti nude lak. Na svu sreću lak nije otvaran, faze mu se nisu odvojile, tako da kad god da su ga uvezli, mislim da je u sasvim dobrom stanju. Kao što sam već napisala, ovaj lak ne pokriva skroz nokat, odličan je za french ko voli, i jako je lepe nijanse, nije previše roze što na meni ume da izgleda dosta neprirodno kad su nude lakovi u pitanju.

Inače mi je žao što se Color Club lakovi više ne uvoze kod nas, jer koliko vidim, imaju baš zanimljive kolekcije. Takođe, i ovi lakovi spadaju u “zdrave”, znači ne sadrže štetne sastojke. Bočica ima čak 15 ml, a cena im je na sniženju samo 104 dinara. Nas slikama su 3 sloja + Seche Vite top coat.

Hvala što ste svratili. 🙂

