Essence Iced Latte + OPI Teenage Dream

Sigurno ste do sada primetili da nisam neki ljubitelj šljokica i previše svetlucavih lakova, ali pošto generalno volim da probam različite stvari, rešila sam da pružim šansu i ovim lakovima. 🙂

Pošto nisam planirala da odvojim neku veću sumu novca za ovaj eksperiment, a među jeftinijim lakovima nisam našla ono što sam želela, devojka sa bloga Just Pretty Nails se ljubazno ponudila da mi dekantira deo svog OPI Teenage dream laka (hvala Šmiki :* ).

S obzirom da prvi put mažem ovakav lak, odlučila sam da ga isprobam prvo sa nekim neutralnim lakom kako bi kombinacija ispala suptilnija, a opet da mi bazni lak prekrije nokat, kako ne bi bilo suviše providno. Izabrala sam Essence – Iced Latte i na kraju napravila tortu na noktima : Akzent baza + jedan sloj IL + dva sloja TD + Seche top coat. 😀

Sve u svemu, kombinacijom sam zadovoljna, mislim da nije baš previše napadna, ali mi je svejedno malo čudno kad pogledam u nokte.

Da li se vama dopada? Volite li šljokice na noktima? 🙂

Hvala što ste svratili. 🙂

