Catrice – 360 Raspberry Fields Forever

Danas vam predstavljam još jedan lak brenda Catrice. Boja je crvena sa malinastim podtonom koja sigurno odlično izgleda na svakom tenu. Kad sam ovaj lak videla kod Just Pretty Nails, oduševila sam se i naravno, kupila ga prvom prilikom. 😀

Žao mi je što je tog dana kad sam slikala bilo oblačno (pored toliko sunčanih dana koje sam propustila!!) pa boja nije ispala 100% verna, ali na suncu je ovakav kao na slikama (moj foto aparat tako funkcioniše kad su crvene boje u pitanju) dok je u hladu vidljiviji taj malinasti ton. Ono što je najbolje kod ovog laka je što ima fantastičnu formulu! Gust je taman koliko treba, lak je kremast, pune boje i pokriva čak u jednom sloju! S obzirom na to, prilično brzo se i suši. Jedini nedostatak kod mog primerka je deformisana četkica, pa mi je malo teže da ga lepo namažem, ali s malo pažnje ni to nije toliki problem. Sve u svemu, preporučujem ga svim ljubiteljkama crvenih i malinastih lakova, a i onima koje to nisu, jer garantujem da ćete se zaljubiti i u boju i u formulu! 🙂

Na slikama su dva sloja bez top coat-a, kao i dva gosta, pas Lesica i maca Micana. 🙂

Hvala što me pratite! :*

