Catrice – 030 Meet Me At Coral Island

Hoću da iskoristim ovo i dalje lepo vreme da mažem koralne lakove, pošto kad krene jesen, skroz izgubim želju za njima. Ovog puta u pitanju je više pink nego koralna nijansa, ali ako Catrice kaze da je coral, onda je coral. 😀

Meet me at Coral Island je, kao što rekoh, koralna nijansa sa najviše pink boje u sebi od svih koralnih lakova iz moje kolekcije (poređenje na noktima možete videti ovde). Dosta liči na Flormar M117, pa ko ne može da dođe do Catrice-a, to bi možda mogla da bude zamena. Flormar je za nijansu hladniji, tj. ima još malo više roze u sebi, ali vrlo je slično. Napraviću uskoro poređenje na noktima, pa ću dodati sliku u post. 🙂

Formula laka je ok, malo gušća, ali aplikacija nije bila problematična, i dva sloja skroz pokriju nokat. Primetila sam da ova nova verzija četkice varira od laka do laka. Kod Pimp my Shrimp je odlična, ovalna, ovde je malo lošija, dok mi je kod Raspberry Fields Forever skroz deformisana. 😦 Ne kažem da treba otvarati lakove i zagledati četkice, ali je baš bez veze što nisu standardizovane.

Na slikama su dva sloja, bez top coat-a.

Edit: Ostala sam vam dužna poređenje Catrice-a i Flormara. 🙂 Što se tiče boje, Flormar jeste malo hladniji i više ima roze u sebi, dok je Catrice ipak koralniji. Takođe, Catrice se lepše maže, dok sa Flormarom mora malo da se pazi, tako da prednost dajem Catrice-u. Nadam se da vam je poređenje bilo od koristi. 🙂

Hvala što ste svratili! 🙂

