L’Oréal – 305 Dating Coral + poređenje

Nedavno su nam stigli novi mini  lakovi, ali me nisu posebno zainteresovali zbog svoje cene, iako sam primetila nekoliko jako lepih boja. Puna cena im je preko 300 din, nisam sigurna koliko tačno pošto su trenutno na popustu pa koštaju 285 din, ali u svakom slučaju za 5 ml laka koliko staje u bočicu, ni to nije previše povoljno.

Dating Coral je izabrala moja mama, i naravno pogodila moj ukus što se tiče boje. 🙂 A i nisam do sad imala koralni lak sa shimmer-om. Lak se odlično maže i prilično brzo suši. Četkica mi se isto dopada, malo je šira pa je zaista vrlo lako baratati sa njom i sa dva sloja lepo pokriva nokat. Posebno mi je drago što je boja ujednačena tj. što se ne vide tragove četkice iako lak ima shimmer, već mu daje divan satenski sjaj.

Na slikama su dva sloja bez top coat-a.

Edit: U međuvremenu sam napravila poređenje sa još nekim koralnim lakovima. 🙂

Hvala na poseti 🙂

