Catrice – 820 Pimp My Shrimp

Danas mi je divan dan, pa u skladu sa tim namazala sam pravi letnji, veseo, rođendanski lak! 🙂 Upravo sam se vratila sa letovanja, gde sam kupila nekoliko Catrice lakova, pa će sledeći postovi uglavnom biti predstvaljanje tih lakića.

Pimp My Shrimp je divna koralno narandžasta nijansa laka. Nisam očekivala mnogo od ovog laka, ali kad sam ga prvi put namazala oduševila sam se kako bojom, tako i formulom. Mislim da je ovo jedina nijansa narandžaste koja mi lepo stoji, jer ipak u sebi imala mrvicu roze, pa je više koralna. Aplikacija je odlična, a gustina taman kako treba. Prvi put sam sad probala novu Catrice četkicu i mnogo mi se dopada, liči na Rimelovu što znači da sama maže lak. 😀

Pa ukoliko budete u mogućnosti da dođete do Catrice-a obavezno pogledajte ovaj lak, sigurno će vas iznenaditi.Na slikama su dva sloja bez top coat-a.

Hvala što ste svratili. 🙂

