Avon – Aqua Fantasy

Kad sam videla u aktuelnom Avon katalogu da povlače neke nijanse, rešila sam ipak da naručim dva laka oko kojih sam se premišljala ranije. Uzela sam Aqua Fantasy i Apricot Mystery po ceni od 229 din.

Aqua Fantasy je nijansa koju je stvarno teško opisati. Nije klasičan mint lak koji često znaju da budu previše krečasti, nije ni skroz Tiffany plava boja, iako ga porede sa China Glaze – For Audrey, nego nešto između. Ono što je mene privuklo kod ovog laka je njegov mikro shimmer koji mu daje neku dodatnu dimenziju, iako je samo na suncu vidljiv. Nijansa je vrlo nosiva i  čini mi se da uz moj ten dobro ide. Aplikacija je standardno dobra, sa dva sloja se dobija puna pokrivenost.

Ako vam se ovaj lak dopada, savetujem vam da ga naručite u ovom katalogu koji je aktuelan do 24.07. jer će mu u sledećem cena biti 279 din, pa možete i da uštedite koju paru. Ukoliko nemate svoju Avon damu, a u Beogradu ste, ja vam preporučujem Jelenu koja je divna i više nego korektna. 🙂

Na slikama su dva sloja + Seche Vite top coat.

Hvala što ste svratili 😉

