Avon – Coral Reef

Možda mi još nije vreme za koralne lakove, jer su mi ruke dosta bele, ali htela sam danas da namažem neki veseo lak, pa sam se odlučila za Avon-ov Coral Reef.

Što se tiče odnosa cena/kvalitet,  zadovoljna sam sa lakovima iz Avon-a. Za oko 300 din, koliko koštaju kad su na popustu, dobijete 12 ml laka bez štetnih sastojaka. Lakovi su prilično su postojani, a kao nedostatak bih jedino navela da se malo sporije suše, ali ni to nije jako dugo.

Ovo je, po mom mišljenju, jedna od lepših koralnih nijansi jer ima dobru proporciju  crvene, narandžaste i roze boje u sebi. Lak je zaista divan, po malo dreči na suncu i leti na preplanulim rukama izgleda fenomenalno! Toplo ga preporučujem. 🙂

Avon tu i tamo uvede neke nove nijanse, sad je aktuelna prolećna kolekcija, pa nije loše pogledati šta imaju u ponudi.Na slikama su dva sloja bez top coat-a.

Hvala što ste svratili! 🙂

