Aura – Inches – 315

Aura Inches 315 je jedan od mojih omiljenih lakova! Formula mi se dopada, jako se lepo maže, četkica je odličnog oblika, a cena je nešto manja od 200 din, što je za 12 ml laka vrlo povoljno. Ipak ima jednu manu, mogao bi da bude malo bolje pigmentovan. Meni je i ovako ok, pošto imam kratke nokte, ali onima koji imaju duže možda će zasmetati što se sa dva sloja ipak malo vidi beli deo nokta. Čini mi se da je sad situacija nešto bolja nego što je bila kad je kupljen, ali eto, čisto da znate. 🙂

Boja je divna! Nešto između crvene i ciklama, moja omiljena, pa mu zbog toga opraštam onu manu. 🙂 U bočici izgleda više ciklama, dok na noktima dobija tu crvenu primesu. Boja je baš nezgodna za slikanje, izgleda crvenije nego u prirodi, pa sam zbog toga napravila poređenje sa pravom crvenom da vidite razliku. Na suncu je posebno lep! 🙂

Hvala što ste svratili! 🙂

